Lextasys

Engem nem megérteni, bennem hinni kell!

BLOG UJRATÖLTÉS

No title

Lex Icon blog

LEXICON.BLOG.HU

2009.06.12. 17:45 :: Lexicon

!Közlemény!

Na végre ezis letudva! Blog kilőve! Elméletileg ez a második blogom! Az elsőre már a készítésénél ráuntam mert tul sokat macerálltam vele és amennyit belefekettem , annak valahogy a fele se akart megtérülni. Aztán a napokban felmertül bennem az 5let megint , majd egy éjszaka alatt összedobtam. Remélem nem fogom hanyagolni. Még most az elején nagy a lelkesedés meg minden de félek hogy erre is ráunok mint az előbbire! De remélem nem így történik. 

Írásaimat különböző témákra osztom;

!Blog!

Egy napom, érdekes pontja\vagy ha vmi történt velem\vagy ha láttam valami\vagy ha valami mesélni való akad, semmi extra igazábol
.


!Eszmefuttatás!

Egy bizonyos dolog, boncolgatása\értelmezése.

!Vélemény\Kritika!

Saját szemszögemből való. vélemény nyílvánítás akármiről.

!Élménybeszámoló!

Ha netán, akad egy jobb\tartalmasabb napom amit nem szeretnék elfeledni, azt bővebben kifejtem, egy beszámoló formájában.


!Közlemény!

Egy dolog kiemelése és szembesítése.

Szólj hozzá!

Címkék: start lex !közlemény!

A bejegyzés trackback címe:

https://lexicon.blog.hu/api/trackback/id/tr761181394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása