Lextasys

Engem nem megérteni, bennem hinni kell!

BLOG UJRATÖLTÉS

No title

Lex Icon blog

...A Nép Szava...

2011.08.07. 19:05 :: Lexicon

 !Közlemény! 

Olyas valamibe vágtam bele a fejszémet amibe eddig még soha. Színvonalasabb közvélemény kutatás. Miért , illetve miért is jó ez?

 Célja csak, az , hogy összegyűjtsem ezekből a nép szavát. Ez is egy fajta hobbi! Na jó nem. Igazából csak kízárólag magamért! Csak egy olyan képet is szeretnék látni magamról amit mások véleménye alkot. Kíváncsi vagyok mi az amiben mindenki egyetért. Mik azok a dolgok amit mindenki felfedez bennem vagy észrevesz. 

Továbbá előnyömre szolgál, ha többen észre vesznek bennem egy adott tulajdonság, akkor annak segítségével jobban betudom határolni a jövőmet az irányában. Ergó, tudom mi az amiben jó vagyok. És végső de nem utolsó sorban , jó az EGO-nak. ;) De minden vélemény ellenére , az őszintét kértem mindenkitől. Senkit nem manipuláltam. Jót , rosszat egyaránt, hisz ez a ti véleményetek.  

Kizárólag olyanokhoz fordultam ;
- Akiket tényleg ismerek
- Többet tölöttem el mint 4 óra egy társaságban vele
- Interneten aktív a kapcsolat a személlyel (Vagy egykor az volt)
- Akikkel ritkán, de hosszasabban találkoztam.
- És továbbá olyan ember, aki tudtomra adja bármiféle formában, hogy életben van.


Az ismeretségem viszonylag sokrétegű , mert közvetlen vagyok és stílusok helyett karaktereket preferálok. :) 

FIGYELEM! A következő adag vélemény, még nem teljes , illetve várhatóak az utólag Update-elt dolgok. Volt aki nem kívánta adni a nevét ehhez a projecthez - ez esetben megváltoztattam, egy olyan fikció névre amit csak én ismerek. ^^

Bevezetés gyanánt, csak annyit, hogy  örülök, hogy azért relatív komolyan gondolták és voltak egész színvonalasabb, viccesek, komorabbak, tartalmasabbak, kicsit szűkebbek de lényegre törőek bár lényegében mind-mind vélemény adag rólam ^^

...Nosza...

 

 

 

 Életem talán eddigi legnagyobb csalódása.  Jó irányba. Rideg ijesztő szinte már-már beteges külső és  jó indulatú, értelmes, kedves belső!  Első pillantásra ijesztő, de mégis bámulod mert nem hiszed el, hogy jól látsz-e, és mire megbizonyosodsz róla, hogy igen, addigra megborzongasz.:)
                                                         Ty. Adrienn 

 
Norbit 3 éve ismertem meg amikor osztálytársak lettünk. Teljesen más volt és más is a stílusunk így nem gondoltam, hogy sok közünk lesz egymáshoz a 4 év alatt. Aztán lett!:D kiderült, hogy sokoldalú nagyon jó fej és ő az osztály móka mestere aminek mi igen, a tanárok kevésbé örülnek.. néha óra közepén felvisít de ezt már megszoktuk:D imádja az összeesküvés elméleteket, főleg gyártani!:P Általában reálisan és okosan gondolkozik bár nem mindenben értünk egyet.(lásd: Dzsudzsák) Jó színész amit már sokszor megmutatott és remekül parodizál ki akárkit..:D Viszont amennyire vicces és polgárpukkasztó egyéniség annyira komoly és értelmes! Jó hozzászólásai és gondolatai vannak, kivéve Dzsudzsákról:D   Örülök, hogy megismertem ő tényleg egyéniség!:)
                                                                                 

 

                                                                                      P. Elek - Leli

 

Szóval Lexi, sajnos a mi ismerősi kapcsolatunk nem tudott túl nagy léptékben növekedni, valószínűleg a távolság miatt. Kevés személyes kontaktunk alkalmával (ami kb2) nem sikerült átfogó képet kialakítanom, mindössze egy szórakoztató, szórakoztatni szerető, segítőkész srácot láttam benned. Azonban, amióta FB-n ismerősök vagyunk akarva akaratlan elkapja az ember a kommenteket és itt már egy másik Lexit ismerhettem meg, egy sokkal komolyabb, tudatosabb és megfontoltabb embert. Először talán meg is ijedtem, hogy valami probléma állhat a háttérben, de rá kellett jönnöm, hogy ezeken a változásokon én is át mentem gondok nélkül is. Nem tudom most mi a helyzet, de annak idején komoly globális problémák is foglalkoztattak amelyeken sajnos Te sem és én sem tudunk segíteni, véleményem szerint az ezekből származó frusztráció csupán akadály abban, hogy  az élet szép oldalát lássuk. Nagyon érdekel viszont, hogy milyen indíttatásból szeretnél ilyen átfogó képet kapni, ugyanis nem sok ember (köztük én sem) venné rá a fáradtságát és a bátorságát. Mindenesetre elismerésre méltó gondolat.

 

Remélem tudtam segíteni, bocs ha valamivel netán megsértettelek, talán nem írtam annyira melléJJ
                                                Minden jót: Kulcsár László

 

 

 
Kedves Norbi!
 
19 éve már lassan annak , hogy ismerjük egymást :) Bár unokatestvéri kapcsolatunk plátói , elég időt töltöttünk együtt ahhoz , hogy kialakuljon rólad a véleményem.
Igaz , hogy kicsi korunkban töltöttük együtt a legtöbb időt ( felejthetetlen józsai kalandjaink :):) ) , mégis az elmúlt évekbeli vélemény nyilvánításaidból , kommentjeidből , post-olásaidból ( szoktam ám őket nézni) ritka , de tartalmas beszélgetéseinkből állt össze a kép , hogy milyen is lehetsz te.
 
Nos , nem kertelek őszintén fogok beszélni :)
 
Először is megragadnám az alkalmat , hogy szóljak pár szót a külsőddel kapcsolatban. Egyik ismerősömnél , családtagomnál sem láttam olyanfajta ˝radikális˝ stílusváltást , vagy stílus alakulást , mint nálad. A külsőd abszolút polgárpukkasztó :D , és sok esetben ez biztos megbotránkoztatja az embereket , előítéletet szül , beszólásra ad okot , DE! akármilyen is. nekem borzasztóan tetszik :) :
1.     Felmered vállalni aki és amilyen vagy , amilyen zenét szeretsz , és nem érdekel mások véleménye. Sok ember nem mondhatja ezt el magáról , félnek mások mit szólnak majd hozzá. Nekem sem lenne hozzá bátorságom , le a kalappal ;)
2.     Nem tartozol azokhoz a divatbuzi majmokhoz akik süketen , vakon mennek egy irányba.
3.     Tetszik , hogy a bevállalós külsőd ( sok ilyen embert láttam már sajnos) nem agyatlan belsőt rejt!és akkor itt ugorjunk a belső dolgokra :D
4.     Kontaklencse , kontaklencse , kontaklencse <3 <3 :)
 
 
Mint már említettem nyomon követem a különböző megnyilvánulásaidat.
Ahogy a külsődet , úgy felvállalod a véleményedet is , nem zavar , hogy ki mit szól hozzá , hiszen az is vélemény.
Nem érzek benned előítéletet :) !
Tetszik , hogy komoly dolgok is foglalkoztatnak és azokról is letisztult véleményed van.
Segítőkész vagy és kedves.
Nyitott vagy az emberek iránt és barátkozó típus.
Nem veted meg a durva dolgokat sem ( néha azok a videók…brrr).
Szereted a jó filmeket! :)

                                                                   K. Zsanett

 

Hát nem is tudom. Az elején, mikor megismertelek kicsit furának tűntél, deh azért bírtalak. Miután összejöttél a Ramival, akkor már nem annyira bírtalak. Megvoltak a vicces dolgaid, deh is összességében amiket hallottam, meg amiket csináltál az nem tetszett. Utána meg az volt a kellemetlen(persze érthető) h akárhányszor beszéltünk folyton Ramiról beszéltél és azt már le is szartad h velem mivan. Deh így ennyi. Voltak jó pontok, deh összességében sztm eléggé szarul jöttek ki a dolgok és pöppet sokat sajnáltatod magad. Ennyi
Pussz
                                                                                      B.Weronika

Alapjáraton sokat filozofáló, széleskörűen gondolkodó személyiség vagy. Elsősorban a mai élet gondjait/tényeit/történéseit kínálod terítékre úgy, hogy egy alapgondolattal elindítasz egy menetet, melybe az embereket is belevonod. Persze a humor sem hiányzik, néhány viccesebb gondolatot (pl. filmkommentálás) is elővetítesz.

Ami az alapszemélyiséged illeti… ez a külső megjelenés (szinte mindig fekete, nyakkendő és öltönyviselet gyakorisága) arra mutat, hogy valami elöl elzárkózol… hogy most ennek a mai társadalomnak nem vagy szívesen tagja, vagy más „félelmed” van, azt meg nem mondom. Ennek ellenére nyitott is vagy, bár úgy tűnt, jobb szereted, ha van ismerős a társaságban, netán ha olyan szellemi partnert találsz, akivel megértitek egymást. :D

Élmények? Szilveszter? Eldumálgattunk odakint, miközben néztük, hogy az emeletről mikor esnek ki… nem mondhatni, hogy halálra izgultad volna magad rajta. :D Higgadt fajta vagy, nem az a stresszes, idegeskedő. :D

Remélem segített, ha van még olyan rész, amire szeretnéd, hogy kitérjek, FB-üzenetben várom. :)

                                                                                              J.R. Alterecon

 

Lex, az első benyomásod (még ha nem is volt J) az, hogy jó fej ember vagy, röhögni tudunk inni is addig jó ember vagy, no meg értelmes is J. Sok időt ugyan nem töltöttünk el együtt, de elvoltunk egymás mellett. Összegezve: Örülök, hogy meg ismertelek, mert egy remek humorérzékkel áldott meg a jó természet. És remek ember leszel

                                                                              Üdvözlettel: Álmos
Szia! 

Szóval, én életemben csak egyszer találkoztam veled, még Margitszigeten. Ott feltűnően intelligensnek, és jó humorúnak gondoltalak. A facebookos kiírásaid alapján is ugyanezt gondoltam. Magunk között megjegyezve, Júlia nekem ugye legjobb barátnőm, és tőle is hallottam rólad sok jót. Egy normál ember elvontnak mondana-persze kinézet alapján-de valójában szerintem olyan vagy, amilyennek egy embernek lennie kell.
                                                                       M. Mandy 

 

Page one and last !
Created By Asgaard ( Székely )
Music By. Dimmu Borgir - Blessing up throne of Tyranny.
       Book Name Lex Genesis L3X !!
 
Story Make, Székely !!
Bevezető.
Volt egy szép nap mikor Dárga barátom Levente alias levi haha,
át jött hozzám, és nálam aludt ! Lényeg mikor nálam volt Levi ha
ha, akkor msn party kurvákat néztünk fészbukoztunk és Halgatuk
legjobb zenéket dnb,black metal,hardcore meg hasonló zenétket halgatunk,
felmentünk msnrenmre, faszkodni kicsit levi haha mondta, hogy megszeretné nézni a
 fészbukját kiváncsi valamire ( persze 1 csajt nézzet órákon át :D ) és ott volt lex valamiért nagyon
le volt törve szerencsétlen srác, naa és itt volt az a szituáció, hogy Lex és Székely felvette egymást MSN-re.
 
Part One. Megismerés !
Meg ismerős ugyan azon az estén történt. Természetesen mint normális emberek módján bemutatkoztunk egymásnak és elkezdtünk,
beszélgetni. Lex elmondta nekem, hogy túljadonképen mi volt a baja szegény szerelmi csalódásba eset,
"azaz szerelmes volt 1 lányba akinek nevét elfejtettem nem lényeg :D " Az a lényeg, hogy elkezdtünk beszélgetni egymásal
és kiderül, hogy nagyon jól eldumálgatunk egymásal értelmes és felnötes dolgorol, bár bevalom összintén, hogy nem erre
számitottam hanem másra. De kellemes csalódásomra barátok letünnk, így teltek a hónapok az évek a könyek a spermák és
egyre többet beszélgetünk.
 
Last Part. Fészbuksi !
 
Egyszer kipostolt valamit fészbukra nem tudtam mire vélni és megnézztem kérdezem tőle hát ez miez mondja valami fos,
és akkor történt az, hogy ! semmi sem történt ! :D
De lényeg a lényeg, hogy most én ezt azért írom, hogy Lexről mondjak valamit eddig kurvára nem mondtam semmit, de most
megtörik a jég Lexről annyit kell tudni, hogy őő is 1 ember akinek érzései vannak csak sokan leszarják őt és ez nagyon
meglátszik rajta őő is egy érző lénye mint " TE VAGY remélem lányok is olvasák és majd rá jönnek miért mondom ezt "
Lex-et nagyon megkedveltem mert ugyan olyan idióta és fasz mint, ÉN :D úgy, hogy hamar megtaláltuk a hangsúlty egymásal,
de egyvalamiben különbözik Lex a többi embertöl, szegitő kész és rendes ember tudja, hogy mit kell csinálni mert úgy lett
nevelve, de visszont őő is tud ideges aggressziv kis malac lenni mint én tehát egy valamit jegyezetek meg vele kapcsolatban,
hogy átbaszátok nektek lesz csak rossz, és közvetekezik a kérdés, hogy miért is lenne rossz ? Azért lenne rossz mert egy
olyan értékes embertett vesztettek el vele aki nem érdemelte volna meg ezt a bánás módot úgy, hogy kapjátok be !
U.I mielőt még elfejtettem van humora rendes ember kulturált és tisztelet tudó.
 
 
Created By. Székely !! 

 Nos.. kezdjük a legelején a dolgokat , levezetem mik változtak , mik nem meg hasonlók vagy legalábbis megpróbálom!:D Eleinte míg csak azt láttam , hogy kommentelgetsz zolinak májvipen adatlapodra kattintva elolvasva (tipikus bő ellemzést írtál le magadról vagyis inkább a véleményedet hangoztattad) arra gondoltam, hogy ez jóarc gyerek lehet na meg ha Zoli haverja akkor már biztos az , és ahoz képest , hogy 15 éves elég jó gondolatokkal rendelkezik. Aztán továbbiakban mint kiderült , hogy télleg az vagy. :D Ezek után amiket észrevettem a mai napig, s mondhatni maradandóak.. ez az "otthon ülősség" , hogy inkább nyomatod a zenéket meg baszakodsz neten , dolgokkal mint , hogy egyvégbe igyál, bulizz. :D  és ez nem rossz dolog mert nálam is kialakult ez így szép lassan , persze mindent mértékkel mint amit meséltem Székely mit csinál az már túlzás. :D Ebből következik az, hogy te is MSN fán vagy mint én ebből meg az következik , hogy mind a ketten ráérünk eme komunikáció fajtára és biztos ez is benne van abban, hogy a mai napig beszélünk. :D Ööö ööö van 1 féle humorérzéked is amit bírok és az se változott mostanáig az elejétől kezdve. :D Meg a zenék iránti fanatikus "vonzalom" (xD) vagy, hogy mondjam. :D Még ha nem is teljesen ugyan azt szeretjük. :D Aztán nem tudom már annyira megszoktam a jelenléted msnen, hogy ha nem vagy fenn több ideig simán szembe tünő és agyalgatok vajon miért nincs fenn? xD Továbbá vannak a nőkkel kapcsolatos dolgok ebben mondjuk azt, hogy szinte "szerelmi tanácsadó" szerepbe tetszelegsz ha épp rászorulok, hasznát aminek eredménye is lett kézzel fogható talán nem nagyon volt még. :O DE ez se baj ! :D Még lelehet bontani a filmekről való eszme cserei részt, azokba is nagyjából passzol az ízlésünk. Összegezve hmm jó humorú, néha magának való, tájékozott, nyitott, zene buzi, kémkedős, személyiségnek mondanálak!:D S remélem majdan mostanság majd személyesen is ilyen jól kijövünk majd. ;D Húú ez elég nyálas lett, nem melegedtem be mielött még félreérted!:DD

                                                        G. Levente (Kúrós Jack)

Na tehát akkor, külső szemmel nem egy best friend-nek tűnsz, de mikor váltottunk egy-két szót rájöttem hogy te nem is olyan srác vagy.. inteligens, tudsz beszélni, érvelni amik remek tulajdonnságok mert kevesen tudnak ésszerűen beszélni és gondolkodni. szoval ezt kedvelem benned, ezek mellett olyan humorod van mint senki másnak :Dki csinálna troll face-t az igazgatóból, igaz nem mindenkinek tetszhet az efajta humor, de kinek mi.. nekem igen :)

Olyan vagy szerintem aki nem verne át egy barátot családtagot vagy akárkit
megbízható vagy .. az én meglátásom szerint

 

                                                                    P.Vivienn - Nancy Botwin


Hát őszintén én hatalmas formának tartalak kurvajókat fakadunk főleg a helyin amikor vagy 4 kört mentünk jóllene majd mégegyszer egy olyat.

                                                                                                       M. Zsolt

Szóval röviden: Régen, mikor megismertelek, mindig mikor találkoztunk részeg voltál, és rongáltál. Vagy a hévmegállóban törtél össze valamit, vagy útközben, vagy a barbárok tanyáján alkottál. De party arc voltál szerintem. Aztán egy ideig eltüntél, mostanában nem nagyon látlak, csak néha, szerintem megváltoztál, bár ugyanolyan metálarc vagy mint eddig! Láncok összevissza lógnak a gatyádon, egy külön egyéniség vagy! De tisztellek! :)

                                                                                      G. Anita


No szóval. Kezdjük talán a megismerkedésnél. A Nocturnal Fest-en ismertem meg Lex komát. A kezdeti, biztos „kemény metalos fenegyerek” kép alakult ki róla a fejemben először, ami később azért megtört, lévén Lex zenei ízlése és tárháza sokkalta szerteágazóbb egy sima metalos arcénál. A másik dolog, amire hamar fény derült, az a humor iránti fogékonysága. Magam, aki a beszólásairól ismert, afféle fanyar humorú ember, kinek a vicceit sokan nem értik, de Ő ebben is kivétel azt mondhatom. Msnen igaz nem sokat beszéltem vele, ám facebook-on szoktam figyelni aktivitását. Mit is mondhatnék? Sok hozzászólása van a dolgokhoz, és a viccelődéseken kívül azért értelmet is lehet látni a sorai között. Már aki képes a sorok között olvasni persze. Hihetetlen módon tud kommentálni, és „közvetíteni” filmeket, sorozatokat. Legutóbbi „alkotása” a Gyűrűk Urához köthető. Szellemes figura, és én úgy látom, hogy igazi nevettető még akkor is, amikor talán még észre sem vesszük: nem egészen jó a kedve, problémák, gondok gyötrik. Jómagam nem tartom az elme és viselkedés nemes nagy doktorának. De tévedni, és így meglepődni elég ritkán szoktam. Egy biztos: nem egy unalmas figura, aki csak úgy hülyéskedik, és előbb-utóbb kifogy az ötletekből. Lévén sok témában otthon van, még politizálni is lehetne vele akár ( igaz, én nem szoktam, így erről nem tudok írni), de zenei világunkról is el tudnánk vele beszélni. Végül pedig térjünk át az öltözködésére és egyéb, külsős által talán észre sem vehető dologra. Legelső legyen tán a „Művésznév”. Lex Icon. Talán túlzó lehet, ha valaki egy Ikon-ként tekint magára… Itt szerintem erről szó sincs. A sok harcos és trú, meg a jóég tudja mik után, igazi új színfolt, és mindamellett egyedi is. Öltözködés: Első és eddigi egyetlen élő találkozásunkkor (ami azért legalább olyan mély nyomot hagyott benne is mint bennem) ha jól emlékszek „sima metalos” öltözékben volt. Facebook oldalán azonban a képeken elegáns, öltönyös, inges, nyakkendős képei is vannak.(hogy a Manson-os profilképről ne is szóljak semmit, ami polgárpukkasztónak hathat talán azért, mert az is) Ez alighanem nemesi származásra utalhat, vagy inkább arra, hogy egy úriember lenne? Ki tudja, talán kicsi mindkettőből. Társaságok: Az előbb említett kemény metalos mag mellett megtalálhatóak a goth-dark stílus képviselői is. Általában a metalosok (szerény észrevétel, szóval lehet tévedek) nem igazán szoktak a másik stílus képviselőivel barátkozni, pláne a zenéket is hallgatni. Hívhatná akár bárki is pózernek emiatt (ami manapság hát… Divatos dolog), ám ez szerintem kissé helytelen és elhamarkodott tény lenne. Nagyjából ennyi lenne most, pár hónapos tevékenység elemzésének gyümölcse.

                                                                                     Jarl Sigvald, alias Undead 

Nos. Egyszeri találkozás alapján nem szívesen ítélek meg embereket, főleg, ha csak pár mondatot tudtunk beszélni... Mondjuk jó izgalmas talin futottunk össze, de nem igazán tudlak hova tenni. Olyan hűvösséget éreztem felőled, lehet, hogy csak az én irányomba, vagy alapjáraton ilyen a természeted, ezt nem tudhatom. Jobb híján próbálok egy képet kialakítani a fészbúkon látottak alapján. Mert akármennyire is személytelen a honlap, egy minimális mértékben lerí az ember személyisége arról, hogy miket néz a neten, mi érdekli és mit akar megosztani másokkal.
Elég sok kérdőjel van bennem, mivel ez a közvélemény-kutatás nem minden tömegembernek jutott volna eszébe, szokatlan ilyen nyíltan elkezdeni, félve a "kicsit se exhibicionista" megnyilvánulásoktól Nekem legalábbis ez volt az első gondolatom.
Aztán gondolkoztam rajta, mert miért ne, ez is része az életemben, úgyis imádok emberek értékeiről beszélgetni, elemezni őket
Most jöhetnék azzal, hogy ne érdekeljen, mit gondolnak rólad mások. Nem mondom. Az önámítás lenne. Még a legnihilistább élőlényt is érdekli mások véleménye, ez természetes.
Összefoglalva az eddigi morzsányi benyomás számomra nagyon szimpatikus, kellenek a világnak ilyen színes mazsolák, akik megédesítik az élet paradicsomlevesét DD ha van, várom további kérdését, a helyesírási hibákért szíves elnézésért kérem Uram

                                                                                                                                                                                                  F. Eszter

Szia!

Úgy gondolom, hogy nem ismerlek téged úgy igazán mert sosem voltunk barátok de véleményem azért van rólad..
Szimpatikusnak tartalak mert sosem voltál velem meg egyáltalán senkivel sem aki nem érdemelte meg szemét vagy bunkó. Szerintem intelligens is vagy ami a legtöbb korunkbeli sőt úgy egyáltalán a legtöbb emberről nem mondható el. Te nem csak úgy vagy a világban hanem érdekel is téged PL. ha megnézel egy filmet nem csak úgy megnézed hanem elis gondolkozol rajta gondolom én ezt az alapján amiket írogatsz ki facebookra. Humorérzéked is van amit tapasztaltam is elég sokat általánossuliban. Filozófikus vagy (ezt a a facebookon olvasottak alapján gondolom mivel beszélni nem nagyon szoktunk).. A zenei ízlésed meg a filmek amiket szeretsz azok is jók szerintem.

                                                                             P. Vivien

Szia Norbi!:)
Öszintén szólva annyira nem ismerlek,hogy "pontos" képet tudjak rólad alkotni,de azért megpróbálkozom vele.
Nem ismerlek régóta,nem beszélünk valami sokat,de amennyire "ismerlek" rosszat nem nagyon tudnék mondani.Ha összefutunk mindig kedves vagy és közvetlen.
Sajnálom,hogy nem tudtam segíteni,de sajnos nem ismerlek annyira,hogy ennél többet tudjak írni.
                                                                                                                           D. Daniella

Utobbi idöben valamennyire megváltoztál, leginkább külsőleg. gondolok itt arra hogy például egyre kirívóbb meg élénkebb ruhákban mászkálsz meg a szokatlan szinü kontaktlencsék xD. ami a viselkedésedet és stilusodat illeti szerintem ugyanaz vagy mint amikor megismertelek golyatáborban :D persze mind változunk vmennyire az idővel. azon kevés emberek közé tartozol akik szerintem valamilyen szinten tisztán (tisztábban) látják a világot és a mai helyzetet.

                                                                         Sz. András

El lehet veled hülyülni meg beszélgetni komolyan is viszont ugynéztem hogy teis abba a hibába estél amibe én régbeszéltünk és nemtudom mennyit változtál azóta de mintha naiv lennél teis.

                                                                            K. Dávid

Noshát...szerintem te egy összezavarodott ember vagy és mint sokan mások, pl én is, nem érted ezt a kicseszett világot, és próbálod megtalálni a helyed és amíg ezt teszed, addig humorral pótolod ezt és egyébként nagyon bírom a humorod, és régen is bírtam és emlékszem mikor órán mindig magadba röhögtél és ezen még mostanában is sokat röhögök, mikor a régi osztályra gondolok:Dés szerintem te szarsz a viklágra, de közben mégsem és most így ennyi jutott eszembe és ezt is kicsit ittasan írtam:DD
                                                                                           G. Eszter

 Szia!
Majd átrakod wordbe, ha úgy kell.
Szerintem egy kedves srác vagy, aki arra vágyik, hogy szeressék, megértsék és elfogadják. Valószínűleg tíz év múlva mosolyogva fogsz visszagondolni a szemes-vámpíros időszakra. Azt gondolom, hogy még te is keresed, ki és milyen is vagy valójában. Szeretnéd, ha figyelnének rád, de közben azért mégis elbújsz egy álarc mögé. Ciki, ha azt mondom, hogy érzékenynek is tartalak? Megértőnek és fogékonynak mások problémáira.
Ezek a benyomásaim angoltanárodként. :)

                                                                       K. Krisztina

A véleményem Rólad.. hát személy szerint csipázlak egy egyéniségnek tartalak! bírom h sokat lehet veled hülyülni, imádom mikor lila a fejed a röhögéstőől..:D:D politikai nézeteiddel is egyetértek részben.. egy a tré h ritkán találkozunk......:S szerintem mikor odakerültél te voltál az egyetlen spanom szinte, és mai napig spannak tartalak.
                                                                                                    H. Andris

 

Mit gondolok rólad? Hm... Normál esetben nem mondom el másoknak a véleményemet emberekről.

Elemzés szempontjából: Tipikus RÁK. Amit megis beszéltünk egy párszor. Sokat ad a múltra, abból épít várat. Nem feltétlen barátkozó típus, csak azzal beszél, akit ő érdemesnek talál arra. De akit megszeretett azt nehezen engedi el, és próbálja a legjobbakat kihozni az adott helyzetből. Alapszinten zárkózott, visszahúzódó, főleg új környezetben.

Érzékeny:Könnyen meglehet bántani, még ha azt nem is mutatod ki, azt bizony neked rosszul esik, és nem is felejted el. Megjegyzed hogy legközelebb máshogy alkalmazkodj AZ illetőhöz. Olyan dolgokon is tudsz idegeskedni ami még megsem történt illetve nemis fog.

Hogy én mit szeretek bennek?
Nehéz elmondani. Nem akarok (és nem is tudnék) ilyen ömlengős buzis szöveget írni.
Gyakorlatilag 1. korunktól kezdve együtt nőttünk fel. Én úgy bírlak ahogy vagy.
Öntörvényű, makacs: Ami egyáltalán nem NEGATÍVUM! Mert ezek AZ emberek a legerősöbbek, kitartóbbak. És ha hibáznak, akkor azt a saját bőrükön érzik, és a jövőben próbálják elkerülni AZ ilyen eseményeket.
Megbízható:Erről nincs mit mondanom. Nem sok emberben bízok meg. Családomon kívül talán 3-4 emberben. Ezt a címet te is kiérdemelted tőlem:)
Múlktor említetted, hogy nemromlott meg a kapcsolat köztünk.
Ez azért van mert sokban hasonlítunk. Nem kezdeném el sorolni, te is bizonyosan észrevettél közös tulajdonságokat.
A másik ok pedig, hogy ugy állunk egymáshoz, hogy NE basszuk át egymást, meg ha van valami affér, akkor azt megtudjuk beszélni értelmesen mint 2 Filozófus:D
A harmadik, hogy ballagás óta annyira sűrűn nemtalálkozunk huzamosabb ideig, mint anno. Ezt próbáljuk pótolni AZ esti kiruccanásokkal, megbeszélve AZ élet dolgait.

Ennyire tellett a megírásra. Ha valami még érdekel, akkor majd írsz:)

U.I.: A Word-ös történet kimaradt a képből:)
Ha találsz helyesírási hibákat, akkor jusson eszedbe énis egy ember vagyok:D

                                                                                      Dr. Piris Poros


Tehát a feladatom szerint írnom kell egy rövidke leírást rólad, hogy milyennek látlak én. Nos elsősorban, amit szerintem mindenki meg fog említeni, hogy hülye vagy.:) Persze jó értelemben. Vannak olyan vicceid, amiket csak azok érthetnek, akik mindennapi kapcsolatban vannak veled.(Volt szerencsém tapasztani 8 éven keresztül) Szóval, ha értik a poénjaidat, akkor garantált veled a nevetés.:D De tudsz komoly is lenni.(arra a printscreenes facebookos üzire gondolok) Külön jó pontnak számít, hogy te is éjjeli bagoly vagy.:D Ezek persze mind régi dolgok, mert az utóbbi időben, nem beszéltünk túl sokat. De szerintem a külsődön kívül másban, nem sokat változhattál.:) Na ennyi lenne az én elemzésem. Egy kicsit rövid, de csak ennyi jutott most eszembe.
                                                                                             
                                                                                                 L. Jennyfer

 Laci,Bruxi véleménye, hogy megbízható és hát hogy mondjam nem az hogy vicces vagy jó humorérzéke hanem inkább nagyon nagyon beteg, de persze pozitív értelemben. Gondolom külső dolgok nem számítanak, de a ruházkodási stílus az fless. De nagyon beteg viccei vannak! Meg tetszenek a megnyilvánulásai. ELMEBETEG. Mindenek előtt AUDÉÉÉ

Bocsi, hogy csak most :)
Bruxi: Imádlak bátyó <3

                                                                                    N. László & F. Edina (Bruxi)

Na szóval kedves Icon fiam.
Igaz, hogy szilveszter napján ösmertelek meg és csak az az egy alkalom adódott megismerésed lehetőseggére, de azt a tapasztalatot megosztom veled, hogy az erő is veled legyen.
Te egy kultúrált megfontolt személy vagy, értelmesen el lehet veled beszélgetni, ízlésesen öltözködsz, és nem vagy egy őrült. Viselkedésed kulturális, eszed van és használod is ha szükség úgy adja, de van benned bolondság is. Tudsz komoly lenni és komolytalan is.
                                                                                                   S. Dániel - Fritz Úr!

Hm... Kb 2-3 éve ismerem,vagy kevesebb vagy több... Amióta ismerem Lex-et mindent elhülyéskedett.
A poén kb a mindene,szerintem a hétköznapokat ezzel éli túl... De ha rossz ekdvem volt akkor mindig
feltudott vidítani és szerintem ez becsülendő. Ha van olyan csaj aki megfogja azt rohadtul tudja szeret-
ni,hűséges,segítőkész és ami a legfontosabb hogy őszinte és semmit nem erőltet.A dolgokat általában
frankón megmondja,nem hárít,nem ferdít bele a képedbe- vagy msnen. PERVERZ! :D De annak ellenére
hogy mindent elhülyül lehet vele komolyan beszélgetni. Meghallgat és ha tud akkor segít is.. :)
Szélesek a határai,de vannak,ahogy olyan dolgok is amiket tiszteletbe tart és nem csinál belőle poént!
És.. szerintem megbízható... :)

                                                                        Kyra

Lex története Menmi tollából.

Hát hol is kezdjem. Legelőször néhány évvel ezelőtt egy bakancsos találkozón láttam, ahol az extrém stílusjegyeivel erősítette a csapat szellemét. Akkori jó szokásomhoz hűen még találkozó előtt valamikor egy bakancsos gruppen-bezsélgetésből vettem fel de nem bántam meg. Tulajdonképpen azt mondhatnám hogy Lex egy olyan ember, aki kimondja ha valami nem tetszik neki, de mégis tud poéngyáros lenni. :D
Dolgok amiket pozitívan látok benne: Sok okos dolgot tudtam meg tőle, amik hiányoznának a tudásomból ha nem lennének ott. Nem rossz értelemben de tud rengeteg összeesküvés-elméletet, amik ugye köztudottak hogy nem feltétlen igazak, de elegek ahoz hogy felnyissák 1-2 ember szemét hogy őkis alkossanak ilyen elméleteket és több ilyen már többet tud. A legelső okosság amit megtudtam tőle még anno, hogy az emberek sokszor keverik össze a skizofréniát a disszociatív személyiségzavarral.. holott ég és föld különbség van közte, valamint jó emberismerő és értelmes ember. Vannak jó gondolatai a társadalommal kapcsolatban és jó kritikákat mond.
Dolgok amiket negatívan látok benne most nemtudok említeni, de nem azt jelenti hogy nincs ;P
Szóval összességben jó embernek látom őt, annyi problémával, hogy kicsit szűkszavű :D

 

                                                                 H. Márk - Menmi

Elnézést, az elmaradásért, felgyűltek a melók meg a lustaság...
Nah szóval, hogy milyen is vagy igazán?
Ezt ennyi ismeretség után nehéz felmérni, de erre kértél, úgyhogy megkapod
:D
Ami nekem lejött a beszélgetésekből és a talik alkalmával, nem sok, de
több mint semmi. Mindenről van egy határozott véleményed,
főleg ha politikáról van szó, de hál istennek meg van benned az a képesség
is, hogy meghallgatod a másik véleményét, és ha olyan, elfogadod ill.
igazat is adsz neki. Ez becsülendő, mert sokan, bár mondják, hogy
ilyenek... az ellenkezőjét teszik. (:
Baromkodni is jól lehet Veled. Elnézést, de a gyengeségeidet illetve
azokat a dolgokat, amikért harapsz még nincs tudomásom, úgyhogy negatív
véleménnyel nem tudok szolgálni :D

 

                                                                           B. Laura

Nem ismerlek túl régóta....de nagyon értelmes embernek ismertelek meg, mondhatni rendkívüli szókinccsel.
Persze attól függ, hogy mihez hasonlítva...
Nem olyan pörgősnek, nem olyan hülyén jóarcnak...hanem értelmesen jó arcnak mondhatlak...
Nagyon jó humorérzékkel rendelkezel, és nem túlzottan sok amit adsz magadból, pont jó.
Én nem tudok semmilyen negatív véleménnyel lenni rólad....
Szerethető ember vagy sok-sok érzelemmel, amit nem félsz kimutatni.
És tudod, hogy mikor hogyan kell viselkedni, érett vagy de hát már nem is vagy gyerek :DDD
Ez nagyon értékelendő tulajdonságod...hogy tudsz viselkedni. És nem égetsz le senkit a megnyilvánulásaiddal, mert mindig tudod, hogy mit hogyan reagálj le és Segítő kész vagy mindenben
                                                                                                     F. Yúlia

Mikor megpillantottalak a napközis csoportban kisgyermekként, már láttam ,hogy lesz egy két ügyünk.
Együtt átvészeltük a kiskor minden poklát és boldogságát, igazából nekem a napköziből a kis csillagmanócskák maradtak meg, amiket Ildi néni osztogatott örömmel. Talán még az is hogy sokat bandáztunk akkor . Aztán jött a felső és mindenki megkomolyodott (én is és jelenleg is én vagyok a világ legkomolyabb embere) , kapcsolatunk ekkor is tartott , bár nem voltunk osztálytársak. Elérkezett a hidegháború, a szakítás, hidegzuhany, ugyanis eltűntél az életemből, létezésedről csak az internet segítségével ,az ún. Facebook közösségi oldal révén nyertem értékes információkat.
Intelligens, jófej embernek tartalak, aki nem fél kimondani, amit belül érez. Egy igazi Hippi!
Legutóbbi közös élményünk egy forró estére tehető, ahol is összegyült a három testőr, Dartagan stb. Szóval összegyültünk hárman, csak úgy lazában (rím) és belevetettük magunkat az izgalmasnak koránt sem nevezhető éjszakába. A hihetetlen kisugárzásunknak köszönhetően pompás estét varázsoltunk, ahol a vandalizmust sem ítéltük el, rongáltunk! Emlékszem miközben a fészbukon lógtam ájfonóm jóvoltából, te mosógép szerelésre adtad be a derekad és jómunkás ember módjára neki láttál a gyönyörű gép megismerésében, Láttam arcodon az élvezetet , amit a centrifuga mozgatása okozott, szívemet melegség töltötte el -- Jé ez tetszik neki! :D
ez lettem volna Én találd ki ki. :D
szoszitesó                                                                   P. Zsolt 

 Csáó !
Sajnos még annyira nem ismerlek és nem volt sok élményünk együtt , de megpróbálok valamit össze hozzni :D
huh hol is kezdjem. Mivel egy osztályba járunk hadd kezdjem a sulis történetekkel:
emlékszem a suliban amikor el kezdted kiparódizálni a tanárokat , ahogyan a népet nevetetted.... :D
a filmek úgyszint paródizálása itt a facén.
Az én véleményem szerint simán el mehetnél komikusnak, mert a humoroddal bárkit megnevetsz, a történeteiddel .
Szerintem norbi te nagyon érett gondolkodású vagy , nagyon poénos , egy pozitív ember .

                                                                      T. Krisztián

                                                                 
Update!
Először is mi csak interneten tartjuk a kapcsolatot, mivel nagyon messze lakunk egymástól. Egyszer volt szerencsénk találkozni is, ahol volt alkalmam élőben is tapasztalni, ha csak egy kicsit is, hogy milyen is ez az emberke :) Internetes, és személyes tapasztalataim alapján a következőre jutottam: szeret a középpontban lenni, (jó értelemben) szórakoztatja a körülötte levőket, oldott légkört teremt. Ezért is lenne jó neki ha ezzel foglalkozna a jövőben ugyanis van érzéke hozzá, pl.: dumaszínház ilyesmi amit már tervez is :):) Ragaszkodó, ha valaki ismeri a magánéletét erre könnyen rájöhet.. Barátnőjét soha meg nem csalná el nem hagyná, ha valakit szeret akkor azt nagyon. Viszont egy dolog amin változtatnia kellett , hogy ha van barátnő barátokat nem hanyagoljuk el, mert akkor egyedül maradunk ha nincs barátnő:) Jókat lehet vele beszélgetni :) (msn- tapasztalat) igen hosszasan és tartalmasan és nem felszínesen. Gondolkodó, agyalós típus, türelmes :):) És úgy érzem mindent leírtam ami hirtelen eszembe jutott :) ja és majd nem kihagytam, a fogalmazás módot, szóhasználatot, igencsak emelkedett és nem tizenévesre vall, hanem inkább egy félévszázaddal rendelkező szakállasódó bölcs emberre :) Fejben nem olyan idős mint korilag, sokkalta érettebb :) Azt hiszem, ez a pár sor jelenti nálam azt, hogy LEXI :):)

                                                                                                                             by:Nóri

Elég régóta ismerlek. Hajlamos voltál az önös érdekeidet a közösség érdeke elé helyezni( Ez régebben volt, egy jó pár éve nem tapasztaltam ilyet). Segítőkész vagy, lehet rád számítani. Vicces vagy. Hibátlanul utánozol mindenkit :D ! Érdekes személyiségnek gondollak! Az öltözködésed nem mindennapi, de illik hozzád. Máshogy el sem tudnálak képzelni. Különös a mi viszonyunk. Régen több időt együtt tudtunk tölteni, mára sajnos kevesebbet, de amikor találkozunk, nem érzem, hogy több hónap eltelt az utolsó találkozásunk óta. Néha azt érzem rajtad, hogy nem igazán találod a helyed. Ezt úgy értem mintha keresnéd a családi szeretetet, kapsz is, de nem úgy ahogy elvárnád(Ez lehet, hogy hülyeség, de néha komolyan ezt érzem) Én mindig is nagyon bírtalak. Szerintem jó lelkű vagy. Ebből szűrtem le ahogy az állatokkal is bánsz, szereted őket.

       
                                                                                        K. Csaba

Naszóval. Nagyon kedvesnek látlak segítőkésznek és megbízhatónak.Bár az összesküvés elméleteid néha viccesek sokszor viszont igazség is van benne. Átsegítetted a nyáriszünetemet tavaly és nagyon jó vagy barátnak. Nagyon humorosnak tartalak alkohol fogyasztás után néha ijesztőnek. A fene se tudja mért. Most nagyjából ennyi amit kértél és sajnálom hogy csak most írom később mint ígértem csak volt egy kisebb szakítás békülés.

                                                                           Ny. Szabina


 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény népszava !közlemény!

A bejegyzés trackback címe:

https://lexicon.blog.hu/api/trackback/id/tr423132193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása