Lextasys

Engem nem megérteni, bennem hinni kell!

BLOG UJRATÖLTÉS

No title

Lex Icon blog

Csak én unom az MSN-t?

2011.08.16. 15:24 :: Lexicon

 !Eszmefuttatás!

A Facebook közösségi oldal egyik bejegyzésem alatt miképp választ készültem írni, egy gyors gondolat menet perget le bennem, miszerint:

Csak én unom az MSN-t?

De akkor az elejétől. Gyakorlatilag 2005 óta vagyok szerves része az internetnek, és a további szüleményeinek IWIW, myVIP barátikör, hotdog, rockerek,...l(egtöbbet ott hagytam a fenébe mostanra.) Aztán Skype,.....amit persze hamar, és gyorsan felváltott az MSN, a nagyobb terjedelmességért. Mindig voltak alkalmi partnerek, az amolyan "Dumáljuk meg" szekcióba, akikkel\akivel mindig volt téma, és nem csak a levegőbe a szabad időnket szerettük volna eltölteni. De mostanra ez már gyökeresen megváltozott. Egy olyan karakter van akivel lassan 3 éve töretlenül dumálgatok, de vele aztán tényleg az ősrobbanástól kezdve mindennapi új szenzációig. 

A klasszikus beszélgetések könyökömön jönnek ki, hisz hadd ne említsem a kedvencemet:

"Szija -Szija - Mizu? Semmi, Veled Semmi." 

Holnap ekkor ugyanitt. És ezzel véget is ér egy beszélgetés értéke. Nem az emberekkel van baj, de az MSN olyan tunyulást eredményez, hogy számba se vesszük a másikat , olyan szinten, hogy még csak köszönni se köszönünk a másiknak. A való életbe elég hülyén venni ki magát a helyzet nem de?

"Padon üllve beszélgettek és egyszer csak feláll a partner és elsétál, ergó kijelentkezik. Elvész a mátrixban , mi?"

Témához vissza, nem az emberekkel van a baj, hanem a kimerült lelkesedéssel ami által nem létesül intenzív kommunikáció és persze, hogy monoton lesz, és konkrétan én így 6 év után bevallom BELEFÁRADTAM. Feljönni MSN-re ott látni átlagba mindig 24 embert akik csak vannak, a három negyede persze sose elérhető, de akkor faszért van fent. Elnézést a vulgaritásért. És most jönn a jól begyepesedett duma: "Nem akarom, hogy pittyegjen , kattogjon" 

(Úgy tudom jó pár éve, hogy kilehet kapcsolni a hangokat ^^)

Ennyit erről. Ismét tehát felteszem a költői kérdést:

Csak én unom az MSN-t? 

Alternatív Válaszok:

  1. Kezdek felnőni, és elhagyni a Mátrixot, belépve a valós életbe.
  2. Kezdek megszabadulni az egykori tini kockasági kötöttségektől.
  3. Esetleg ahogy megvan írva a próféciákban, mindenkivel kimerítettem az adott témákat amiket megkellet beszélnem egykor és ezzel végeztem.
  4. Vége az MSN-nek, támad a Facebook. A Google + visszavág.
  5. Nem tehetek róla, kutya elfoglalt ismerőseim vannak.
  6. Én vagyok\lettem a különc mert nem vagyok kocka.

    és a búnusz:
     

...vagy a felnőttek helyébe lépő generáció már túltette magát az MSN-en, és mi kezdünk ebből kiöregedni és újra a kisebb tinik uralják az MSN-t ,ahogy egykor mi kezdtük ^^

Még esetleg egy olyan körforgásnak áldozatául estem, ami helyén való , és a kérdésem nem szorul válaszra. Ergó ha sablonosan szeretném magam kifejezni , akkor azt mondom: "Kinőttem" Óóó Fuck Yeah! De mindenesetre még mindig mindennap online vagyok, már csak megszokásból is, de szép lassan talán erről is lekéne szoknom. 

A Facebook-ot tartom még esetleges ludasnak, hisz túlontúl interaktívabb és tényleg csak annyit nyújt amennyit néha kérünk , nem többet, nem kevesebbet. 

Azt a kijelentésemet is megmerem kockáztatni, hogy inkább már azért írunk a másiknak, hogy foglalkozzanak velünk. Ám bár a célszemély ugyan ezt várja el attól aki rá írt, mert mi oka lett volna rá? És akkor elindul az ördögi kör, vagy mint a Ping Pong, csak egymásnak adják a labdát, oda vissza. 
 

Szólj hozzá!

Címkék: google jövő msn facebook unalom !eszmefuttatás!

A bejegyzés trackback címe:

https://lexicon.blog.hu/api/trackback/id/tr13158087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása